Sjuk ?

Ligger här i min säng i mörkret och funderar på om jag ska traska upp. Samtidigt som detta vädret är så himla underbart så tar det kåååål på mig. Blir jämt så här dunderförkyld på våren, antar att det är allergin. Hade ingen feber men är jätte förkyld och har massa ont i rygg och huvud. Så det får bli hemma i dag och ta det lugnan, likaså i kväll.

Har inte skrivit på ett litet tag nu, men det har  nog inte hänt så jätte mycket heller. I onsdags var vi och red med klassen. Alltid lika roligt att se ohästvana folk sitta på en häst för första gången :P Fast alla var riktigt duktiga måste jag ju säga. Två avtrillningar blev det dock men det är sånt som händer ;) tss.

På eftermiddagen sen så åkte jag och mamma och pappa till Linköping för att kolla på en häst. Den var jätte fin och mysig tyckte jag. Var 17 år men kändes högst som 10, ett litet energiknippe men som samtidigt lyssnade bra på hjälperna. Han vart lite stel och så i början men slappnade av mer till slutet. Jag tyckte om honom väldigt mycket så ska få besked inom en vecka typ om jag fick honom eller inte. Så det återstår och se.

Hade nationella prov i matte i går. Det var längesen som ett prov gick så dåligt som detta. Om jag får g så är det verkligen precis. Se hur det påverkar mitt betyg i matten :/ Aja, inte hela världen om jag inte skulle få vg i matte b för det är faktiskt himlans svårt. Nu så har vi bara engelska nationella kvar, skönt att ha de mesta avklarat nu.

Åkte ut med Emmelie till stallet i går sen och hoppade skutt. Han var riktigt jäkla fin! Både jag och Emmelie började undra lite varför vi skulle lämna tillbaka honom, men rätt som det är så funkar det inte lika bra igen. Men det var bra inför tävlingen på lördag i alla fall. :) Hoppas det går bra!

I helgen vet jag inte ritkigt vad som händer. Ikväll blir det ju lugnt eftersom att jag är hemma från skolan idag, en regel som morsan håller starkt fast vid. I morgon på dagen så ska vi i väg på konfirmation, på Marianas. Resten av helgen vet jag inte, hoppas på att hinna sola lite med i det sköna vädret :)

Nehe, nu så ska jag nog gå upp och käka lite frulle.

Kommentarer
Postat av: hannah

sjuuukt fint väder ! måste passa på med för på måndag blir det regn :(

Postat av: Lizhen

Krya på dig nu älskling :)

2008-05-09 @ 11:50:52
Postat av: martina

sjuk:/ booring. kul att det gick bra med hästen gumman. Hoppas hoppas:) saknar dig!

2008-05-09 @ 15:10:37
Postat av: Lizhen

Åhhh vilken snygg blogg du har nu :)

2008-05-10 @ 11:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback