Onödig dag.

Jaa, skoldagen i dag kändes minst sagt onödig. Först hade vi matte och vi fick tillbaka nationella proven, jag fick g vilket jag är väääldigt nöjd med för det var himla svårt. Marie var dock lite besviken på mig att jag inte ens hade försökt på sista, men men what ever. Hon tyckte i alla fall att jag var värd ett vg i matte b :) Känns jätte kul och skönt faktiskt! Sen så hade vi engelska där vi enbart kollade på film.. Så onödigt!!

Nu så har jag precis kört hem Lizah och sitter nu bänkad framför tvn i väntan på gossipgirl, äntligen börjar det igen :)  Jag och Lizah skulle kolla på förnuft och känsla men efter ca två tredjedelar av filmen kände vi oss ganska så nöjda.. Så det slutade med att vi satt bänkade framför varsin dator i stället. Som om vi inte gör det tillräckligt ändå. hehe

I mon så ska vi golfa på idrotten. Ska bli rooligt, har aldrig gjort det innan så det kommer nog bli en rolig ssyn för resten av klassen. hohojaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback