Lördags morgon.

Uppe med tuppen (?) som ni märker. Har varit och visat Jessica (Calibras ägare) stallet, de skulle till Göteborg så svängde förbi stallet på vägen. De tyckte det var fint och så i alla fall :) Hann inte prata så länge eftersom de hade bråttom iväg. Har inte bestämt allt exakt än men vi skulle höras av. Nu har jag en heldag som jag inte har en aning om vad jag ska göra med. Kanske åka in till stan en sväng? Åhh det hade jag velat göra! Fast jag måste faktiskt spara mina peningar. :/ Gaah, det är dyrt att ha häst.. Men värt det ;) Hade väl tänkt att komma i gång med mitt sektarbete kanske. Men det är så grymt tråkigt! Jaja, vi får väl se vad jag hittar på helt enkelt..

Var ute hos Skutt igår med ju, red honom för sista gången. Red en halvtimme på utebanan typ bara men det gick helt okej. Stog ett litet räcke mitt på som jag bara inte kunde låta stå ohoppat. Skutt hoppar ju som en gud (A) hihi. Sen var vi hos jossan på kvällen, hade inte jätte mycket att göra men det var trevligt ändå :)

Jaja, nu så ska jag väl sysselsätta mig med något. Det blir nog en lugn dag i alla  fall och sådana har jag blivit ett ganska stort fan av på senare tider. ;)


Kommentarer
Postat av: hannah

det är värt att spara pengar till häst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback