Första maj.

Valborgsmässoafton blev helt okej :) En rolig kväll och mina modeller var så grymma på spring inspiration. :) Har varit ute hos Skutt innan, han är bättre så kanske kunde skritta honom i morgon och om fortsätter och blir bättre så kan han snart ridas som vanlig igen. Skönt.

Sandra utmanade mig att göra en sån hära så får väl göra det då. :P

Tre namn du går under:
1) Sofia
2) Fia
3) Sojje

Tre saker som skrämmer dig:
1) Ormar
2) Ensamhet
3) Vissa kryp


Tre saker du har på dig just nu:
1) Vit T-shirt
2) Grå mjukisbyxor
3) Glasögon (haha)

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Over you - Chris Daugthry
2) Don't know why - Mcfly
3) Miss you - Blink


Tre sanningar om dig:
1) Jag kan kolla på vänner i timmar utan att tröttna
2) Jag är både kvällstrött och morgontrött
3) Jag är ett stort fan av gruppen Mcfly nöörd ;)

Tre av dina intressen:
1) Min hästapålle
2) Umgås med mina underbara vänner
3) Ut och resa


Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) Sommar
2) Häst (hitta egen)
3) Godis

Tror ingen skulle göra denna om jag utmanade någon så skiter i det :P


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är bäst älskling :D

2008-05-02 @ 14:46:30
Postat av: hannah

hittade dom hovbölden? bra att han mår bra nu iaf :)

Postat av: Sajje

Weei du antod utmaningen! I'm proud :D

2008-05-02 @ 21:47:55
URL: http://sajjes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback