Envisa förkylning/pollenallergi.

Blir inte riktigt klok på min förkylning/allergi. Den går aldrig över! Vaknade tusentals gånger inatt av att näsan rann så mycket sömn har jag inte fått. När jag vaknade låg det ca 20 ihopknölade papperstussar nedan för sängen.. Jaja, hoppas det blir bättre snart. Hade engelska proven i dag med ju. Läs och hör var ganska så svåra :/ Skirv gick lite lättare är ju bara att babbla på lite. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, försöka krya på mig och kanske plugga lite. Får väl se vad jag har lust med. Har fått svar från pållen nu med, han är min :) Känns jätte skönt!  

Kommentarer
Postat av: Elina

fy vad kul hjärtat :) när kmr han?

2008-05-15 @ 16:37:22
Postat av: Lizhen

åhhhh vad bra gumman :)

2008-05-15 @ 21:15:33
Postat av: michaela

Grattis gumman! :)

2008-05-15 @ 21:50:52
Postat av: hannah

gu va kul med hästen :) hoppas bara att du inte får skavsår av allt snytande, det fick jag :/ ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback