Det går inte..

Jag har någon grym huvudvärk och jag känner att inget tjänar något till.. Om jag skulle börja plugga nu skulle jag bara sitta och svurit åt att jag inte fått in eller fattat något. Hej IG på fredag säger jag nog nästan.. Får väl se om jag pluggar något sen kanske. Hade tänkt att kolla på det nya programmet som börjar i ikväll också, Girlious eller vad det hette :)

Huvudvärken har jag haft under halva dagen så när jag satt på tyskan så kände jag att jag inte orkade sätta mig på en buss till torpa (för att lämna tillbaka filmen) och sedan sätta mig på 25an hem. Istället gick jag ett varv runt munksjön i rask takt och åkte med mamma hem :) Det var skönt faktiskt. Men tänk vad mycket man hatar 25an, att man hellre väntar en timme och går runt munksjön i stället för att komma hem tidigare. Ne 25an har aldrig varit och kommer aldrig bli någon hit.

Golfen på förmiddagen i dag var superkul! Svårt var det men fick iväg några bra skott, slag, bollar eller vad man nu säger. Nästa gång är tanken att vi ska prova på att spela på riktigt. Alltså gå några hål, hmm se hur det kommer gå. Kanske något man skulle börja med, golf? Finns ju gott om ögongodis i alla fall ;) haha. Nee det räcker att jag redan håller på med en av de dyraste sporterna, hade jag kommit hem och sagt att jag skulle börja på en till av de dyraste sporterna som finns hade väl mamma fått spel. haha.

Verkar som det blir lite party i helgen ändå. Verkar bli stenhårt nu helgerna framöver ;) Får ju som sagt inte sitta hemma för Lizah nu mer så det är väl bara att finna sig i det. :P Hehe, needå, jag är sugen faktiskt. Man är bara 18 en gång och då ska man banne mig passa på. Det är nog mitt nya motto det ;)  

Nehe nu väntar en skön och välbehövlig dusch..

Kommentarer
Postat av: Michaela

massa ögongodis och riktigt hårt i helgen!!! :)

2008-05-21 @ 21:28:09
Postat av: hannah

ohja, snygga golfare finns det gott om! och rika med... grr ;D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback