Den soliga helgen lider mot sitt slut och en ny regning vecka väntas..

Helgen har varit bra, lugn och skön. I går var vi på Marianas konfirmation, är ju ingen favorit sysselsättning direkt men det var trevligt. Sen på kvällen var jag med Martina och Elina. Hyrde två skräck filmer :) Var en rolig kväll med lite konstiga filmer. tss. I dag var jag i stallet först en sväng med Emmelie, vi tömkörde skutt. Nu är det också bestämt att han åker hem nästa söndag efter tävlingen på ntr. Ska rida honom två gånger nu i veckan sen så är det good bye. Samtidigt som det känns tråkigt ska det bli skönt. Gick även igenom logen och mina gamla grejer i dag, hade faktiskt väldigt många bra borstar. Hittade även mina svarta fleace lindor och två hopp schabrak som jag köpt för länge sen till bessie och abbe tror jag. haha. Saknade dock ett schbrak till och mina ljusblåa lindor. Hanna Sandahl eller Lina Andersson, har ni sett dem? :) Har tvättat alla mina borstar och likaså schbraken nu idag så att de är redo att följa med mig till Månstorp sedan ;)

Blir lite smått galen på att gå och vänta på svar från hästen jag provred. Vill så gärna ha allting bestämt in till minsta detalj. Om jag inte får honom så kommer jag känna mig väldigt stressad till att hitta en annan. Men det behöver jag inte göra.. har hela sommarn på mig om det skulle vara så. Nåväl, får väl hoppas hon lämnar besked så snart som möjligt.

Vilket underbart väder vi har haft i helgen! Har försökt att spendera så mycket tid som möjligt i solen och tycker faktiskt att jag har fått lite lite färg på kroppen med (A) I mon ska det blir regn igen säger dem. Se hur rätt dom har den här gången.. Imon väntar även religion med Deborah och dans (?).

Checka in min nya "coola" design på bloggen ;) haha

Kommentarer
Postat av: hannah

najs coolelish design ;D

Postat av: Hanna

Haha, jag är skyldig! Ett par av dina ljusblå lindor ligger i en av mina lådor. Tack för lånet! :)

2008-05-12 @ 17:57:36
Postat av: Anonym

Hm, jag tror nog också jag kan ha två stycken i min låda (A) Men inte säker. Haha :)

2008-05-13 @ 00:05:39
Postat av: Fia

hehe okej, kan kolla lite i dag då om jag hittar något :)

2008-05-13 @ 10:34:20
URL: http://sofiiiiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback