Bara hästsnack..

Jag som inte har fått något svar på hästar jag har skickat på på länge får helt plötsligt massa svar nu på en gång. Bestämde i veckan med en att jag skulle komma och provrida i morgon och nu bara för det så svarar massa andra också så man får helt ångest, hehe. Nemen det är kul! :) Kommer säkert inte få någon av dem bara för det :P Hästen jag ska kolla på i morgon är tro det eller ej ett varmblod. En 6åring, dressyr tränad. Ville egentligen inte ha ett varmblod men den här verkar ganska lovande ändå, får se hur det känns i morgon :) Ska först ut till stallet och släppa ut alla hästarna och ta hand om skutten, känns lite tråkigt att det närmar sig att vi ska lämna tillbaka honom. Men det är det som jag vill men klart jag kommer sakna plutten. Han haltar dock lite fortfarande, inte så mycket som tidigare men tyckte ändå att jag såg lite idag så i stället för att rida så gick jag ut och gick med honom en sväng och pysslade om honom lite. 

Snart kommer Martina hit, hon ska sova här och sedan hjälpa mig med utsläppet och följa med till Nybro i mon! Du är en ängel gumman :) Mina päron ska även följa med, känns som om de har vant sig vid tanken nu att jag ska skaffa egen och de känns mycket mer engagerade. :) Roligt!  

     

[Jag och Skutt]      [Skutt]     [Martina och Skutt]     [Jag]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback