Äntligen fredag.

Nu har jag duschat och går runt här och småstädar lite och vill att tiden ska gå. Ikväll blir det utgång men Lizah, Elina och Jossey. Hoppas på en riktigt kul kväll, känns som om vi kan behöva det. Det verkar även bli party imon, hård helg ;)

Två seminarier är avklarade idag. Svenska, bokcirkel och Historiaprov. Båda gick väl som förväntat, helt okej. Svenska var ju bara att babbla på lite, hade Tony i stället för Martin.. Kändes som om han babblade mer än oss. Men han var rätt bra att lyssna på faktiskt. Sen så var det ju historia provet och eftersom jag inte hade pluggat så mycket så förväntade jag mig inte att jag skulle kunna allt. Utan kan tänka mig att det blev ett starkt g kanske, om det är ett vg så är det precis. Jag är rätt nöjd ändå! :) Nee nu ska jag nog fortsätta plocka upp lite här inne sen så måste jag käka och så småningom göra i ordning mig givetvis.

Party like a rockstar

Kommentarer
Postat av: martiina

miss yuo honey, förväntar mig att få höra allt om du vet vem;)

2008-05-25 @ 16:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback