Underbara väder.

Idag har vädret varit strålande! Sol och tempraturen har stigit några grader. Hoppas på lika fint väder i morgon :)

Köpte en tshirt på hm i dag för 49:50, Emmelie köpte en likadan i annan färg sen så när vi kom till klassrummet såg vi att hanna också hade en likadan fast i annan färg. hehe, lite små komiskt. Samhällskunskapen var rätt okej idag, pratade massa om ekonomi när man flyttar hemifrån och så. Allt blir så mycket mer intressant när det är saker som ligger mycket närmare än själv, jag menar jag hoppas att det inte dröjer allt för länge innan jag flyttar hemifrån.

Efter samhällen så traskade jag, Emmelie och Michaela ner till stan i det underbara vädret. Blåste lite gjorde det men det var inte så farligt. Kikade lite i affärerna och jag och Michaela tog även en baguette på Mackmakeriet, mums :) Sedan var det dags att träffa mamma och göra lite ärenden på banken. Kändes så konstigt när det hon i luckan frågade "Du är myndig nu eller?" och jag svarade "Ja" och lämnade fram mitt körkort som legitimation. Goooosch, jag är typ vuxen :S haha njaa, det lär nog dröja ett tag innan jag känner mig vuxen på riktigt. Efter det så traskade jag till bussen och tog den hem. Skulle egentligen tagit mammas bil hem för hon skulle möta upp pappa och springa runt munksjön men då hade jag givetvis glömt mina brillor hemma, inte så smart att köra utan dem så det fick bli bussen i stället. Jaja.

Nu så har jag pratat med Johanna i över en timme om allt och ingenting. Hon vart lite sjuk och sällskapssjuk ;) hehe. Lekte lite relacom gjorde vi, hon lossades vara tekniker och frågade mig om massa grejer. Lite små kul ;) Plus att det verkligen tåls att repetera innan sommarn säger jag bara!

Hade massa energi innan och hade tänkt att hem och plocka i ordning alla min kläder och sånt. Vart försvann den? I need it back If I want something to be done to night.

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är underbaaar hjärtat :)

2008-03-06 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback