Top notch.

Tisdagkväll, jag har ont i benen efter min lilla joggingtur. haha. Gick ner mot trim, mötte upp sophie på vägen och vi tog sällskap ner och solade. Väldigt skönt! De tjugo minutrarna gick snabbt!! Sen började vi gå hemåt och när sophie svängt av till sig började jag springa hemåt. Bra Fia! ;) Kan inte varit längre än typ 2 km men i alla fall. Man måste börja någonstans.. Inte alls bra att ja ghar ont i benen, då kommer det bli ännu svårare att orka med den hårda idrotten adam har varnat oss om att vi ska ha imon. Usch, syter verkligen inför det. Nehe nu så är nog mina varma mackor klara och snart börjar gossip girl, veckans höjdpunkt ;)

Lazee - Top Notch

Kommentarer
Postat av: hannah

haha så kan de gå när man orkar träna ;) tss. jag vred till mitt knä på idrotten så de tär ett omen sofia, man ska INTE träna ^^ hah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback