Tisdag.

Har tjatat hela dagen i går om att imon ska jag faktiskt köpa en godispåse, det är en jobbig dag på tisdagar. Matte och Engelska. Så på rasten ska jag få med mig Sophie bort till coop och köpa lite godis i alla fall. Underbart väder ute i dag, ska bli åtta grader. Ändå sitter vi och kollar resor utomlands. 28 grader varmt och sol i Turkiet alla redan! Låter ju aningens frestande. Jag hade gärna åkt. Men ska i stället ta plats i solariumet i eftermiddag, bli brun och istället lossas att jag ligger på en strand vid medelhavet. :)

Igår var min lilla hästapålle duktig,
kul när man verkligen känner skillnad på honom på endast några veckor. :) ♥
image224

Kommentarer
Postat av: hannah

åh, godis

Postat av: hannah

tur att jag itne är den enda med åka-utomlands-på-impuls-tankar ;D

2008-03-11 @ 12:14:03
URL: http://hannahmiss.blogg.se
Postat av: Lizhen

Tack älskling :) tagga lördag nu för fan :D

2008-03-11 @ 13:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback