Party like a rock star.

Gårkvällen vart det party och jag hade riktigt kul faktiskt. Först var vi i stallet på dagen och hjälpte till med tävlingarna. Sedan så kom Elina och Lizah till mig och vi gjorde oss i ordning tillsammans lite :) Sen drog vi till Emmelie där förferren ägde rum. Mycket trevligt med massa kortspel och även lite tittande på melodifestivalen. Sen runt tio tiden drog vi bort till Mif och Adams 20 års fest. Blev en rolig kväll med massa dans och flum :) Jag och Emmelie slutade på topp och gick hem vid ett tiden. Idag ringde väckarklockan klockan 06.00. Upp till stallet på tävling som också gick mycket bra :) Så helgen sammanfattas som kanon. Nu är Fias kropp dock väldigt trött så det får nog bli att ta det lugnt ikväll!
image225

Kommentarer
Postat av: Smällen Pällen

Tack för en helt underbar och CRAZY kväll haha.. älskling

2008-03-16 @ 20:25:54
Postat av: Hoppas..

Jag vill vill och vill! Det måste bara gå hela vägen nu !

2008-03-16 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback