Ni är så bra <3

Idag ska jag ta tag i min nya heltäckningsmatta (=alla kläder på golvet) i mitt sovrum, jag ska. Men först så vill jag faktiskt hinna med en liten bloggilogg. :) Som ni ser så ser den lite annorlunda ut, har kämpat nu i några dagar med att få den snygg, det här får duga för ett tag haha. (ja jag har faktiskt ett liv men ibland är det faktiskt brist på saker att göra)

Igår kunde vi inte riktigt komma på vad vi skulle hitta på på kvällen. Det stod emellan bowling, klassfest eller tjejkväll. Det blev tjejkväll :) Jag, Jossan, Michaela, Martina och Emmelie samlades i Malins lägenhet som Emmelie är "lägenhetsvakt" åt nu när hon är bortrest. Det började med att vi lagade tacos och kollade på lets dance. Mycket gott och trevligt :) Sen övergick allt lite i flumm, jag och martina sprang ut till bilen i gummistövlar och fula hattar för att hämta min partyskiva. Sedan började vi brainstorma lite inför vårt projektarbete och fick en strålande ide! haha. Så vi stod och dansade lite ett tag ;) Sedan var det final i lets dance som vi kollade på och efter det satt och pratade massa och tiden bara sprang i väg. Klockan halv ett var det dags att dra sig. Martina brummade iväg på mopeden och vi andra i bilen. Körde hem Michaela, men sedan kom vi på att vi inte alls vill åka hem så i stället för att köra hem Jossan åkte vi in till staden och "crusade" lite. haha, det var rätt kul det ;) Var väl hemma runt klockan två.
Tack tjejer för en helbra kväll! :)

Idag så kommer släkten hit i eftermiddag och ska fira sandra som har fyllt 20. Sedan efter det blir det att dra till lina för att träffa tjejerna igen. :) Är lite sugen på att åka och sola också men får väl se vad jag hinner med och känner för.
Nehe heltäckningsmattan var det ja...
Jag är lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är bästbästbäst!

2008-03-08 @ 23:03:21
Postat av: marthe

du är underbar!:)

2008-03-09 @ 15:23:13
Postat av: michaela

uuunderbar kväll älskling! :)

2008-03-10 @ 08:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback