Måndagmorgon.

Är verkligen något sjukt trött idag! Helt utmattad. Så får se om jag orkar dansa sen, kanske tittar på bara. Helgen har i alla fall varit kanon. I lördags vet ni ju redan vad jag gjorde, kvällen blev dock jätte bra. Vart på huset! Dansade lite och så. Fick dock lite ont i fötterna på slutet efter mina höga skor. Men men, får väl skylla mig själv. hehe. Igår så hade vi lite släktkalas hemma men jag var ju tvungen att dra mig ut till stallet för att hoppträna. Vilket gick jätte bra! Han var riktigt fin och hanna var jätte nöjd med honom. :) Piggelin var han men hellre det än ingen framåtbjudning alls ;) hehe. Nemen det var jättekul att han gick så bra! Ikväll blir det ut till stallet och ha teorilektion.

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jobbigt att vara trött

Postat av: Staffan Hansson

Vad dansar du för danser?

/Staffan

2008-03-03 @ 09:26:16
URL: http://tossene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback