Lördag.

Blev riktigt sur i dag när jag gick upp för trappan och såg snö ute! Jag som trodde att våren var på g men icke sa nicke. Fast nu är ju nästan all snö borta i och för sig. Så får väl hoppas att solen tittar fram snart igen. I stallet hjälpte vi till på löshoppningen i cirkus två timmar. Vilket var helt okej :) Sedan myste jag lite med min Skutt :) Jag och martina red ut en liten sväng i skogen, tog det ganska lugnt. Hästarna skötte sig riktigt bra med tanke på att celeste inte hade gått på en månad ungefär. Sedan brummade jag hemåt, körde även hem hanna lina och martina. Så det blev en liten extra sväng, men jag tycker ju om att köra så det vart väl lugnt. Nu så är jag lite halvt seg men med hjälp av NRJs musik så taggar jag upp sakta men säkert inför kvällens utgång :) Ska bli roligt att komma ut och dansa lite :) Min första lagliga krogrunda :)

Igår hade vi en supermysig kväll hos jossan med pizzabak och massa singstar. Det var en väldigt rolig kväll faktiskt! :) Körde även in lite grabbs till krogen. På väg till dem så körde jag in lite i en slänt (vändplanen var för liten). Då såg vi inget märke på bilen men nu i morse såh pappa att det satt fast massa gräs undertill. haha, men men det är väl sådant som händer folk med nytaget körtkort antar jag (A). haha.

Get this party started at a saturday night.


Kommentarer
Postat av: Lizhen

haha, aa den vändningen var fin ;) Ha så kul ikväll nu gumman :) ÄLSKAR DIG!

2008-03-01 @ 19:06:30
Postat av: marthe´´

du är underbar gumman! hoppas att du får det skit kul nu:) älskar dig!

2008-03-02 @ 00:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback