I dont know why, time just let it slip by.

Nu är påskhelgen snart över.

På självaste påskafton vart vi ju hos Jossey, sjöng lite singstar, käkade tacos och hade lite allmänt trevligt :) Var dock lite trött så runt tolv traskade jag och Martina hem i snöovädret. Dagen därpå åkte jag till stallet där jag och Sofie red ut på en underbar ridtur i snön och solsken :) Sedan var det bara hem och vända och ut till Tranhult igen där jag och Martina åkte lite pulka. Sedan fick vi för oss att vi var sugna på kina mat så vi åkte in och köpte lite mat av Michaela på Hot asia. Jätte gott! Sedan avslutade vi kvällen med en skräckfilm.

Idag har jag också varit i stallet en sväng i snön. Myspys :) Resten av dagen ska jag nog bara ta det lugnt! Likaså i morgon. Sen så hoppas jag på att få se Johanna på onsdag en sväng :)

Kommentarer
Postat av: M

Måste höras i veckan hjärtat, träffas vi tjejer och så ju :)

2008-03-24 @ 18:53:34
Postat av: Anonym

älsk på dig gumman:) men jag är styvast på pulkaåkning iaf! haha.

2008-03-24 @ 20:34:21
Postat av: hannah

åh, va mysigt allt låter då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback