Härliga tisdag

Det var nog evigheter sen jag har haft en så bra tisdag som den här. Tisdagar är alltid sega, jobbiga och stressiga. Jobbiga lektioner och ofta stressande ut till stallet. Men den här tisdagen har varit betydligt lugnare. Skulle haft innebandy tunering i skolan men eftersom innebandy inte riktigt är min grej så stannade jag hemma. Åkte ut tidigt till stallet tillsammans med Emmelie, närmare halv tio. I det underbara vädret tog vi hand om hästarna och hjälpte Eva. Jaa ni läste rätt, det underbara vädret. Sånna här dagar gör det ingenting att det är snö för mig. Hade världens skönaste ridtur! Solen värmde och hästarna flög fram över snön :) Helt underbart! Var hemma strax innan ett och åkte in till staden. Käkade på Max och gick säkert över en timme inne på charlies häst och hund. Emmelie köpte ett par finfina stövlar. Sedan åkte vi hem och Sandra färgade håret på mig. Hade köpt en jätte ljus färg men tror fan inte att man ser mycket skillnad för det. Det är rätt så svårt att få ljusare hår när man har haft så mörkt. Vill ju bara att det ska bli lite mera ljusbrunt (A) Men men, får väl färga ett par gånger så kommer det säkert.

Jag som hade planerat att hinna med att städa mitt rum och läsa lite i min engelska bok i dag. Det har jag verkligen inte hunnit. Allt det andra tog så lång tid. Men ska se om jag kanske kan plocka iordning lite här nu. Ikväll blir det mys till Gossip girl sen så måste jag hinna med att kolla igenom lite vad jag och Lizah ska göra på idrottslektionen i morgon ;) haha. Usch tycker verkligen inte om att vara ledare för en hel grupp sådär, särskilt inte när det betygsätts.. Men det ska nog gå bra :)

Kommentarer
Postat av: Lizaah

Vi var ju bra :) Du är bäääst älskling :)

2008-03-19 @ 10:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback