Gråa torsdag.

Dagen har gått snabbt och varit soft. Sovmorgon, vilket gjorde att jag hade tid att både sova längre och koka lite gröt. Mums! :) Sedan dansen, har något sjukt ont i kroppen sen idrotten i går så kunde inte ta ut mig så mycket. Aj aj aj! På samhällskunskapen hade vi ingen lärare eftersom det är dags för massa mitt terminskonferanser nu så blir det en del lektioner utan lärare. Men hade en uppgift och göra som jag och Lizah satte oss i skolan och gjorde klart. Gick ganska snabbt så klockan ett åkte vi vidare ner till staden. Har sagt hela tiden att jag inte ska shoppa så mycket nu men så provade jag en kjol och en top på once som jag tyckte väldigt mycket om. Så de fick följa med mig hem helt enkelt! Har provat det hemma med och jag är helt klart nöjd :) Kjolen sitter lite tjat över magen kanske men det töjer väl ut sig ;) haha. Så det blir även min outfit till helgen. Nu så har jag precis varit nere på trim och solat för tredje gången den här veckan. Så nu får det banne mig räcka!

Ikväll ska jag köra Lizah till Hv :) Fram tills dess har jag ingen aning om vad jag ska göra.. Men men jag hittar alltid på något :)


Kommentarer
Postat av: mårten

Det är ju helt enkelt top notch! ;) fisengrisen, älskar dig

2008-03-13 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback