Fotboll, påsk och lov.

Nu har jag och Lizah haft vår idrottslektion; fotboll :) Gick faktiskt bra och det var himlans roligt! Saknar fotbollen lite.. Hade varit lite kul att börja igen, har ju faktiskt blivit erbjuden att vara med i ett kroplag till när utesäsongen börjar. Hade varit lite kul, för damlaget var för hårt för min del. Satsar ju för sjuttsingen inte på att bli fotbollsproffs! Nee det får nog räcka med hästapållarna :) Ska ut till stallet i dag med, Emmelie vart lite sjuk. Själv känner jag mig inte heller så himla pigg, hade högre feber än vad jag har i normaltemp men ingen feber i alla fall, lite trött efter idrotten kanske bara. Så ska pallra mig ut, troligtvis i Martinas sällskap :) Det blir nog bra.

Helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Har stallet i alla fall, men påskafton?? Blir nog lugnt på ett eller annat sätt i alla fall. Kanske släkten eller varför inte en mysig middag med damerna? :) Singstar? Dansmatta? Någon som har något förslag? Vi kan vara hos mig i fall ni vill :P Jag och Martina pratade också om pulka kanske? Titta vilka ider som ploppar upp nu ;)

I mon ska vi nog ut till Vaggeryd på kvällen i alla fall och checka in Hannas nya hus :) Ska bli kul! Bara morgon dagen i skolan sen så blir det lov! Ska bli gött. Vårterminen har hittills gått mycket snabbt ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

jag ställer på påskmiddag och mys hos alf!! :D

2008-03-19 @ 13:35:39
Postat av: Pelleeeeen

Dansmatta, påskmat eller singstar hos fissss.. You name it ;). Jag ställer!

2008-03-19 @ 17:53:43
Postat av: hannah

jag tycker fortfarande att en påskmatsknytis va en bra idé ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback