Bara för att jag inte har något vettigare för mig.

Bloggen och datan är lite småsega vilket även gör mig lite smått irriterad. Typiskt att man retar sig på sådana småsaker när man inte har mycket annat att klaga på eller göra. haha, jag ska i alla fall göra ett tappert försök till ett inte för uttråkande inlägg och även hoppas på att det inte raderas.

Dagen går verkligen sakta, vilket jag ser både positivt och negativt. Det är faktiskt skönt att ha några dagar till bara slappis. Igår kändes det verkligen i kroppen och psyket att jag hade varit i stallet varje dag i över en vecka och ridit. Så kan behöva någon dag att ladda om på :) Hade dock gärna haft lite mer inspiration till saker att göra. Men det är som sagt skönt att ta det som det kommer också. Har faktiskt läst lite i min engelska bok och skrivit min första reading log, och det är väl ändå bättre än ingenting? (A) Har funderat en del på ta med mig Ipoden och gå ut och gå en sväng i det underbara vädret men tycker verkligen inte att det är roligt att vara ute och gå alldeles själv. Har också haft planerna på att åka in till a6 en sväng och gå och strosa lite. Men varför det egentligen när jag ändå har bestämt mig för att jag inte får köpa något? Måste faktiskt spara till vårens alla händelser. Längtar väldigt mycket till spring inspiration där mina darlings ska gå modeller :) Inte långt kvar tills dess nu, tror det kan bli en himla rolig och häftig kväll :)

Relacom ringde för en liten stund sen och kollade läget inför sommarn. Hon var jätte snäll och förstålig när jag sa att jag helst bara ville ha de fyra första veckorna. Sen så undrade hon om jag inte kunde ta vecka 29 med och då sa jag att jag kunde det, så så är det. Det är bestämt att jag ska jobba vecka 25-29 i sommar. Göttgött! :) Det blir nog ganska goa pengar på de veckorna ändå så tror det ska räcka. Får nog täcka växjö i år igen så det blir nog bra förhoppningsvis.

Nu så tror jag faktiskt att jag ska skära upp lite grönsaker och blanda ihop en dip och sätta på en film.


One by one dreams are gone. Do I have to stay?


Kommentarer
Postat av: Lizhen

SAKNAR DIG!!!!!

2008-03-27 @ 11:52:29
Postat av: Sajje

One by one, DRINKS are gone... ;)

Postat av: Mig själv

Dreams låter mycket bättre (A) :P

2008-03-28 @ 10:34:01
URL: http://sofiiiiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback