Tråkmåns ?

Jag är nog en liten tråkmåns jag.. Eller inte har något liv brukar jag ju också säga. Wellwell, skulle ju gått på bio i kväll kanske med Ellen och Lizah men jag hoppade det, måste spara mina peningar.. Så har varit hemma, käkat grillat med familjen. Har även tvingat mina päron att spela kub med mig, haha. Men det var kul! Jag vann faktiskt ena gången (A) Detta har dock resulterat i myggbett över hela kroppen :/ Men det hör sommarn till :)

Nu så sitter jag vid vår gamla dator eftersom vi lämnade in våra i dag, vaddå nöörd? Kan inte ens vara utan en kväll typ. Sorgligt är det nästan.. Men lite kul att lyssna på all gammal musik vi har på denna datorn :) I mon ska jag upp tidigt och hjälpa till på tävlingarna i stallet. Har för mig att Emmelie sa att det inte var så många starter så hoppas det går ganska så fort. Är lite sugen på att hitta på något kul i mon kväll med! Något billigt.. Någon som ställer? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback