Söndag.

Nu har även denna helgen gått. Var ju ute i fredags med flickorna, var faktiskt riktigt kul! :) Sen så i går så hade vi ju våran överraskning för Emmelie vilket var fest på tsk. Det blev även det lyckat :) Nuså i dag så har jag varit i stallet en bra stund. Emmelies nya häst kom. Jag längtar massa tills min kommer med nu!

Har panik nu inför jobbet.. Relacom har nämligen nu kommit på att pga av deras dåliga ekonomi så ska dom inte ta in några sommararbetare. Vad fan är det då att komma med två veckor innan vi ska börja? Nåväl, Maria skulle kolla upp lite mer i mon så hoppas vi får besked snart om hur det blir. Jag menar det är ju ganska så för sent att hitta nytt jobb nu. Om någon vet något så snälla hör av er!

Nu så ska jag käka och sedan måste jag hoppa in i duschen lite med.
Tack för en bra helg flickor!

Kommentarer
Postat av: hannah

hörde att ibis vid jordbron sökte :) när kommer din pålle?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback