Dags att lämna in datorn.

I mon så är det dags för datorinlämning. Ska faktiskt bli skönt att bli av med den här burken! Så har lagt över lite bilder till Sandras dator nu, långt i från alla. De bilder jag ville ha kvar helt enkelt. :)

I dag har jag varit hemma under dagen och solat lite granna, börjat läsa en bok med. Kändes så onödigt att gå till skolan i dag så hoppade det. Alla dagar i skolan är onödiga nu typ känns det som. I mon så har vi sista danslektionen och sen har vi långlång håltimma och sedan samhällskunskap och datorinlämning. Under håltimman så ska vi gå ner och lägga oss vid stranden/sjön och glassa lite. Måste ju försöka bli bruna nu när skitungarna är i turkiet så att det inte blir för stor skillnad på oss när de kommer hem ;) tss. Har även planerat att ligga på vätterstranden hela lördagen och steka ;)

Mamma har hittat ett annat job till mig :D Kanske till Johanna också men det var inte säkert än.. Jag har i alla fall fått på hemtjänsten på älgstigen :) Blir dock sena perioden så lite omkastningar i min sommarplanering men det är inte hela världen. Det ända jag vet än sålänge är att jag kommer att jobba ca 75 % och börjar helgen v.28 och i princip fram tills att vi åker till Bulgarien. Men då är det ju inte 5 dagar i veckan utan det kommer väl bli lite utspritt och en del helger och så. Det känns skönt i alla fall! Jag lägger relacom bakom mig för det här året i alla fall. 

Ikväll blir det att kolla på Pussycatdolls2 och bara ta det lugnan.  


Kommentarer
Postat av: hannah

man vet inte om man ska skratta eller gråta av att bli av med datorerna :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback