Vad gör jag om exakt två veckor i denna stunden?

Då är jag på mitt hotelrum i Bulgarien och gör mig i ordning för att gå ut och äta! Längtan är obeskrivligt stor.

Goosh vad trött jag är! Kanske beror på att glada och fulla folk ringer och väcker mig mitt i natten när jag ska jobba dagen efter ;) haha. Ne men det var trevligt att prata med er även om det var mitt i natten :) Jobbet rullar väl på och pga av det så var jag tvungen att dissa grillkväll hos ellen.. Saknar att inte få träffa er varje dag! Nåväl nu så har jag bara (?) 10 dagar kvar (av 24dagar), hoppas bara att det går snabbt som attans för min längtan till Sunny beach tar kåål på mig.

Btw tjejer, så jobbar jag på en skjutsningsplan till och från flygplatserna och det verkar lösa sigf ganska så smidigt! Är nämligen så att emmelie har erbjudit sig att ta en egen bil ner och ställa där. Och det är väl inte hel fel eller vad säger ni? Har verkligen ingen aning om hur pass mycket ni läser bloggarna så hära på sommarn men jag hör av mig när allt är helt bestämt!  

Jag har blivit helt fast i one three hill som ja har lånat av Lizah. Det var tur att Ellen ringde och avbröt mig annars hade jag aldrig kommit därifrån! Nu måste jag faktiskt upp till min hästapålle.. Är som sagt ganska så trött i dag så det får nog bli en liten runda i skogen bara :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback