Slut på ledigheten.

Nu är det slut på att vara hemma och sova halva dagen.. Nu så börjar jag jobba i morgon och efter det så jobbar jag ganska mycket ända fram tills bulgarien. LÄNGTAR som bara den!! Men i alla fall, massa jobba nu vilket känns ganska tungt faktiskt.. Men det är ett måste! Det sura är nästan att hade jag varit på relacom så hade jag nu bara haft en vecka kvar och jobba. Och nu så har jag typ fem veckors jobb framför mig. Men får hoppas det går snabbt och bra, I need the cash så att säga. Men riktigt nervös för morgon dagen är jag faktiskt..

Det är ju bara lite merän en vecka tills vi åker till Martina i alla fall. :) Det ska bli så grymt kul! Saknar henne som bara den.

I går var vi ute eftersom det var Ellens födelsedag, grattis igen gumman! Det blev en lite knasig kväll tycker jag allt men roligt hade vi i alla fall :) Aja, ska återvända till mitt slöande framför tvn och oroa mig för morgondagen. Så onödigt och typiskt mig jag vet! Men sån är jag, var likadan förra året. Tycker inte om nya saker överlag. Hehe, nemen hoppas det går bra i alla fall! :)

Byebye

Kommentarer
Postat av: ellen propellen

tack min älskling! saknar dig som tusan, bara jobb jobb jobb hela tiden :( <3

2008-07-15 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback