Träningsvärk.

Nu har mamma och pappa dratt i väg till sälen for the weekend. Själv ligger jag hemma framför tvn helt ensam. Sandra jobbar till klockan halv nio i kväll, så jag har huset för mig själv en stund. Är väl alltid skönt att få lite paus från päronen :) Fast hade nog gärna haft den pausen någon annan vecka. Hade behövt lite skjuts den här helgen, men som tur är har man en snäll moster annica som gärna ställer upp :) Nu hade jag tänkt att plugga lite, men jag tror inte vi har något så jätte brådskande som jag inte är klar med just nu så jag tar det lite lugnt framför tvn istället.

Skolan går ganska bra, är något grymt skoltrött i år. Brukar annars tycka det är hyffsat kul att gå i skolan, men i år har det varit lite segt. Gympan i går hade vid badminton, jätte kul! Men väldigt jobbigt, man tror inte att det är så himla jobbigt men det var det. Fick också reda på idag att vår gymnastik lärare tydligen hade spelat en hel del badminton förut. Vart med i sm? Eller vad var det? Något sånt tror jag det var. Nemen det var roligt :) Alla hade också sån grym träningsvärk i dag, har jätte ont i rumpan och i höger armen! Nacken och benhinnorna känns inte allt för bra heller. Men men det är väl så det ska vara. Har börjat med balett nu med på dansen, jag tycker faktiskt det är roligt! Kul att göra något lite annorlunda. Nehe, om jag skulle göra något annat kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback