Torsdageftermiddag.

Har historia nu. Det blev ett passbyte, så vi har samhälle i mon eftermiddag i stället. Håller på att skria ett brev om att jag är med på Columbus skepp när han skulle segla till indien (fast nådde amerika). Har haft sovmorgon och sedan speci idrott. Kollade på film bara, vilket var synd eftersom många av oss för en gång skull var sugna på att dansa. Men men.. I eftermiddag ska jag till körskolan, plugga lite det sista (där). I går sjukanmälde jag mig från tyskan och åkte till körskolan i tre timmar och pluggade också. Sen åkte jag hem, tog en lång skön dusch, pluggade och städade lite. Duktigt fia! Får inte glömma att nämna att vi hade danslektion i går på idrotten med Ellen och Jossan. Det var allt en syn må jag säga att alla killarna dansa. Men de var duktiga! Springa ut med denna klassen nästa år kommer bli grymt kul. :) Återgå till 1400 talet nu då och min resa mot "Indien". Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback