Torsdag.

Workiwork har gått som en dans. Inte haft överdrivet mycket att göra utan helt okej. Goa pengar blir det i alla fall :) Har beställt några ynka plagg från hm nu, jag tycker faktiskt att det är tillåtet att spendera lite julklappspengar på det. Man kan ju inte spara allt? Jag menar om jag lägger undan all lön jag får så borde jag ju kunna köpa upp alla julklappspengarna. haha, där sa jag något vist. Yesbox, sista dagen i morgon.. Se om det blir lika lugnt då. Sen i helgen blir det stallet på lördag en sväng och kanske söndag också. Lilla skutt har ju satts i gång nu :) Tror han tycker att det är kul att få komma i gång efter sin lilla vila. Ska också ta det väldigt lugnt i helgen tänkte jag. Ladda inför skolan!! Den börjar ju på tisdag alla redan.. Nåväl, det går nog bra. Nu så ska jag hoppa in i duschen sedan är jag uppbokad framför tvn bland några nya tvprogram; "Age of love" och "Talk to me". 

- Filled of emotions. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback