Sverige, jag säger då detta.

Ja, det säger jag. Sverigeväder. Vaknade till regn, 20 minuter senare vart det snö, blasksnö. Åkte till tandläkaren, var där längre än väntat. De skulle plasta lite tänder och ta kort på visdomstand. Det tog sin lilla tid. Fick stå ute i blåsten och regn/snöandet och vänta på en tio minuters försenad buss. Här inne i stan är allt bara grått, lovar att det är vitt i tabergsdalen. Vitt blask! För snö vet jag inte om jag kan kalla det. Nåväl, det försvinner nog ganska snart, temperaturen ligger ju på nollan så det förklarar väl saken till att det inte blir någon riktig snö.

Skänskfredag i dag, svenskan gick smidigt gjorde klart vår redovisning. Nu blir det historia och jag vet inte riktigt vad kalle har planerat att vi ska göra. Skulle ju få lite tid till vårat brev som vi skrev på förra gången, vissa är ju redan klara (A) så får väl se vad det blir att göra i stället :) I eftermiddag/kväll blir det ut till skutt och likaså i morgon. Sen får man väl se om det blir en tripp in till staden i monkväll till Lizah, dricka lite öl och så :) Får se lite vad jag känner för. Annars blir det nog en ganska så lugn helg.

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du ska med i mon :D

2008-01-25 @ 12:31:32
Postat av: guess the englishtalking person

you are gonna be there ... I´ll make sure ;)

2008-01-25 @ 13:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback