Segtisdag.

Den jobbiga tisdagen lider mot sitt slut. Tack och lov! Tisdagar är så hetisga och sega med matte på morgonen och engelskan på eftermiddagen. Matten är faktiskt ganska klurig för tillfället tycker jag, mycket att hålla reda på. Engelskan är bara allmänt seg, men vi klarade igenom oss det ganska bra ändå tycker jag. Avslutade dagen med lite flumm från min sida, alltid gött. Väl hemma stupade jag i soffan, var helt slut av någon anledning! Efter att fått vila ett tag satte jag i gång med lite pluggande. Vilket gick väldigt bra faktiskt, känns som om jag har blivit lite utav en plugghäst. Får ju inte toppbetyg på mina grejer men jag gör dem i alla fall utan större protester. I mon så "tar vi lite ledigt" från skolan, åker ut till stallet en sväng på dagen. Planerar att hoppa skutten lite, får väl se hur det går. Imon kväll blir det även lite biomys :) Sedan på torsdag så blir det ju att traska hem efter dansen eftersom samhällen vart frivillig och att jag har kommit hyffsat lång på uppgiften. Så det blir en ganska soft vecka. Jaha, nu så ska jag återgå till mitt kollande på gossip girl, verkar rätt så bra faktiskt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback