Martinas dag.

Grattisgrattisgrattis älskling! Hoppas du har en toppen dag.

Ikväll blir det lite bio med Elina, Martina, Lizah och Emmelie. I'm a legend blir det, ska bli super mysigt. Stallet i dag var kanon! Hoppade Skutt lite för första gången. Emmelie började rida och hoppa studs och jag sedan fem och en halva. Jätte fin var han, så kul att han tycker det är så roligt. Sen blev det även en liten ridtur med Cortino och Hector ut i skogen, haha ja vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Har nog aldrig suttit på en så glad och pigg Cotten :) Nu så ska jag göra i ordning mig lite granna.

Kommentarer
Postat av: Lizah

Ikväll blir det myspys :)

2008-01-30 @ 18:45:46
Postat av: mårten

seeeg på att uppdatera, grisen? ohyes.

2008-02-02 @ 15:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback