Lördag.

Lördagen var nu här och jag tror att jag har bestämt mig för att spenadera kvällen hemma i min kära soffa. Kände att orken inte räckte till att göra i ordning sig, åka in till stan, väl där hade jag nog orkat, men sen ta sig hem igen osv. Det tar faktiskt himla mycket energi att vara i stallet. Var där vid halv tio i dag, red skutt för frida. Det gick bra :) Lite tung blev han emellan åt men både jag och Emmelie ansåg att det kan ha med martingalen att göra. Så den tar vi nog väck vid nästa ridpass. När jag var klar med Skutt red jag även Caddy (sofies häst) en sväng. En mycket trevlig kuse! Fick även träffa Martina, Hanna och Lina idag. Det är inte varje dag man gör det så det var också väldigt trevligt! :) Blir ut till stallet en sväng i morgon också, Emmelie hade lite tajt om tid. Jisses vilka muskler jag måste ha fått på den här veckan, så mycket som jag har ridit! haha. Plus lite dans och idrott där, inte illa ;) Nästa vecka blir nog lite lugnare. Visst känns det ofta väldigt bökit att ta sig ut till stallet i regnet och leran, men när man väl är där ute då är det banne mig värt det. Helt underbart! Dessa djur är otroliga. ♥

image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback