Längtan.

- 6 dagar kvar tills jag fyller 18.
Den dagen har jag väntat på länge! Om 6 dagar blir jag myndig, jag får gå på krogen, jag får ta körkort, jaa möjligheterna öppnas betydligt vid denna ålder.

- 32 dagar till Vemdalen.
Blev en del prat om det i skolan i dag. Längtar som bara den! Och det är faktiskt inte så långt kvar. :) Michaela skickade nyss ett sms om att hon pratat med Roger, cant wait to hear what they said. :)

- 7 månader och 4 dagar kvar till Sunny beach.
Längtar något sjukt mycket till detta! Att få komma utomlands, bli brun, första resan utan föräldrar, festa aset osv. Kommer bli riktigt underbart :)

Kommentarer
Postat av: martiina

längtar nåt sjukt till sunny:) nu är det ju inte alls långt kvar tills sofia blir 18 år..känns lite overkligt att du blir vuxen nu;) tänk när vi hade "17-års kalas" haha:D älskar dig gumman min!

2008-01-09 @ 15:08:09
Postat av: lizah

Sunny beach kommer bli så otroligt bra, längtar också som bara den!!!!

2008-01-09 @ 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback