Inget att göra.

Sitter nu och väntar på att bli upphämtad och åka i väg och träffa mina girls. :) Har luggit stilla framför tvn typ hela dagen och känner inte av någon feber, grymt skönt! (vart ju sjuk i går för de som missat det). Men nu kan jag inte sitta stilla längre. Jag kan inte bara ligga stilla i två dagar, eller aa de här två dagarna har det inte gått så bra i alla fall. Så bra att jag får åka i väg i kväll :) Vet inte vad vi ska göra.. Vet bara att jag ska ha med mig handuk, bikini och vara hungrig ungefär. Om två dagar fyller jag 18 år :D Wiie så grymt skönt/roligt. Vill inget hellre heller än att klara mitt teori prov. Är inte så säker på att jag kommer göra det med tanke på min pluggning, har inte pluggat allt mycket på senaste tiden. Men den här veckan då ska jag, jag ska plugga som aldrig förr, för sedan är det dags. Och jag vill så himla gärna klara det. Nu så ska jag packa lite sen så ska jag återgå till att göra ingenting i en timme tills taxin kommer. ;)
- Ni är underbara :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du får en UNDERBAR kväll gumman :)

2008-01-12 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback