Bra.

Nu är det sådär att det mesta går bra hela tiden, provet gick bra, skutt gick bra, körlektionen gick bra. Så nu är jag sådär att jag undrar vad som kommer hända? Nu när det mesta går bra så kommer ju snart något dåligt att hända. Kanskr något stort, kanske något litet. Vem vet? Det återstår och se. Hade ju vart gött om det kunde forsätta gå bra. I alla fall det som jag helst vill ska gå bra. Det ska jag kämpa för :) Jag ska försöka att få det mesta jag gör att gå bra eller i alla fall hyffsat bra. 

Nu på morgonen är det matte som gäller. Sedan i eftermiddag: Engelska. Ska ha ett litet förhör på massa svåra grejer som vi har gått i genom typ om Usas val och grejer. Kan ingenting! Men men det löser sig väl. Efter skolan blir det ut till skutt en sväng, ska ha honom nästan hela veckan. Så denna veckan kommer bli en "Skuttvecka". 

Nu är det inte alls långt kvar till Vemdalen, 17 dagar tror jag det är exakt. :) Längtar jätte mycket! Ska bli superkul. :) Nehe nu vart det matte.  

Kommentarer
Postat av: michaela

Längtar så grymt mycket till Vemdalen!! ;D

2008-01-22 @ 14:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback