Ångest.

Skolan börjar = ångest. Teoriprov = ångest.
Jag är verkligen inte taggad för skolan som börjar i morgon, och jag börjar tvivla på att jag är redo för att ta körkort.. Har varit inne på körskolan i dag och pluggat lite. Klarade i alla fall fordonsfasen nu, yeah :D Men sen när jag skulle gå på repetionsfasen.. Jaa, vi behöver ju inte prata om hur det gick. Men nästa vecka, då ska jag banne mej inte göra så mycket annat än att plugga till det där förbannade provet.. Jag vill klara det! Jag ska klara det! Men jag menar om man skulle kugga på första gör det ju inget egentligen, det är ju bara att göra om det, inte mer med det. Men jag vill klara det nu :/ Jaja, men i dag var jag inte på plugg humör, och det vet jag likaväl som alla andra skolungdommar att är man inte på plugghumör så är det ingen ide att sätta sig och plugga för det går inte in i alla fall. Dagen har förövrigt varit en liten mysdag :) Åkte in till stan med bussen som gick halv elva, mötte thao på, trevligt trevligt! Gick med henne liten stund på staden och sedan till körskolan. Kollade fel på bussarna, så smet in på mammas job och värmde mig i väntan på nästa buss och fick en kopp kaffe :) Sen åkte jag hem på buss 25 och har nyss smaskat i mig min alcamo sallad. I kväll blir det stallet och rida lektion. Hohojaja. Nee vi ses i mon gott folk, i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback