18 år.

Grattis på mej! Idag är min 18årsdag och jag känner mig nästan yngre än jag har gjort tidigare. haha. Hade i alla fall en underbar kväll i lördags då mina damer firade mig. Höll till ute i finnabastun och bastade och tog årets första dopp. Iskallt! Men väldigt roligt. :) Efter det så sjöng vi massa singstar, en aktivitet som har blivit en klar favorit i vårat gäng. Men det är ju så grymt kul :) Låter ju inte så himla vackert men är ju det som är kul. Sen efter singstar så blev det även lite spel, TP. Jag och martina vann :) Sen så var det dags att åka hem. Tack så mycket allihopa för en kanon kväll! Hade hur kul som helst. :)

I morse fick jag även massa fina saker av familjen tackar, tackar :) Och släktkalas i går också. Vilket innebär att jag nu är tjock och rik :) tss. Fått massa sms hela morgonen med. Tack så mycket allihopa. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis ;) :D

2008-01-14 @ 15:48:57
Postat av: michaela

Grattis Grattis Grattis gumman!!

2008-01-14 @ 16:47:03
Postat av: Lizhen

Min stora 18åring :D

2008-01-14 @ 19:27:02
Postat av: Lina

Grattis:)

2008-01-15 @ 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback