1 januari 2008.

2008, huuh känns lite scary. hehe, ne men det kommer ta lite tid att vänja sig vid att säga det i alla fall. Nyårskvällen i går, hade väl lite ljusa stunder. Singstar och måltiden hemma hos Lizah vart kanon. Jättre trevligt! Efter att vi vart hos henne drog vi ut till norrahammar en stund och sedan hem igen. I dag har jag spenderat dagen i min kära soffa, kollat färdigt på den fjärde oc boxen och varit lite smått känslosam. Den var faktiskt bra den fjärde tycker jag! Jag tycker det är skönt att inte Marissa är med, hon gör bara folket olyckliga..;) I mon får jag lite sovmorgon tack vare min tandläkartid. Sen så blir det lite workwork. Hoppas de här dagarna går snabbt och lätt. Nehe nu så ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Tack för igår :)

2008-01-01 @ 21:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback