Vår på ingång?

Dagen verkar sluta med ett riktigt härligt väder. Även om det var lite röset i morse så har det ändå varit finfint väder under dagen! Under rasten på historian spenderade jag den största tiden med att sitta i fönstret och sola mig - härligt! Denna fredagen var som de flesta fredgar brukar vara, lite flummiga sådär. Men det blir ju alltid så efter en hel skolvecka. Dagen gick ganska smidigt i alla fall. Åt på soya, väldigt gott! Sedan på historia bröjade vi att arbeta med det amerikanska inbördeskriget. Lite smått intressant faktiskt. Ikväll blir det en tripp till jossey. Tjejkväll som kommer att innehålla pizzabak, singstar och massa onödigt prat går aldrig att undgå på en tjejkväll. Men det är så det ska vara :)

Ödet övertalade mig att köpa dessa skor i dag! Har varit nära på att köpa dem innan men har inte riktigt vågat. Varje gång jag sedan har sett dem har det bara funnits ett par kvar, i storlek 37! Så i dag kände jag att jag var tvungen att köpa dem. Tss. Så nu går jag runt och tränar på att gå i dem här hemma, hade ju tänkt att ha på mej dem i morgon då jag och sis troligtvis ska ut. Ska bli roligt! :)

  
Så jag bjuder även på lite nördbilder ;)

Kommentarer
Postat av: mårtensson

heeej, du har snygga fötter!!! ;)

2008-02-29 @ 17:21:37
Postat av: lizhen

Skitsnygga var dem :D ses sen älskling :) du och jag och bilen ikväll ;) hell yeeeah :D

2008-02-29 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback