Lördag.

Tänkte dra igenom gårdagen lite kortfattat.
Efter skolan gick jag och Lizah en sväng på stan, är så grymt shoppingsugen!! Hittade en fin kläning på gina :) På kvällen var det lite fest planerat, blev inte riktigt så som vi tänkt så efter många om och men hamnade vi ute hos Albin mitt i ingenstans typ. Tog lite tid innan jag kom igång men det blev en riktigt trevlig kväll måste jag säga. Blev kanske lite för mycket för en del, men men så kan det gå ibland.

Idag så har jag inte gjort så mycket, färgat Sandras hår och tagit det lite lugnt. Ikväll så hoppas jag på att kunna samla i hop "Vemdalgänget" och planera vår resa lite. Känns som om att det behövs lite. Åker ju nästa vecka :) Wiie. Ska bli skönt att komma i väg och åka lite skidor och ha trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback