Körkort.

Halkbana
Teoriprov
Uppkörning

Ja nu är allt avklarat! Hade uppkörning i morse och klarade det. Så nu får jag också vara med och förstöra miljön lite extra alldeles på egen hand. Helt underbart! Var i skolan en stund innan de andra så satt ivrigt och väntade på dem. De trodde nästan att jag hade uppkörningen i dag eftersom jag inte var på bussen i morse. Så ser jag en liten Ellen öppna dörren in till omklädningrummet lite försiktigt och när hon ser mig sitta där och le fattar hon att jag har kört upp. Efter henne kommer Michaela och Sophie och vi står och hoppar, skriker och kramas. Det var ett litet moment faktiskt. Tack så mycket för alla gratulationer jag har fått ;) haha.

Har nu varit på icamaxi med Michis, Sophie och Elina och köpt mat till Vemdalen. Jag tog ju tillfället i akt och vara chaffis då. ;) Hur kul som helst att köra själv verkligen, slippa ha någon jämte sig som ska sitta och klaga på än. Hohojaja, nu är jag i alla fall supertrött och ska krypa ner framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis!!!

2008-02-07 @ 21:55:37
Postat av: michaela

Du är så duktig! våran förebild ;D

2008-02-08 @ 08:09:42
Postat av: Ellsapellsa

Du är sååååå bra gumman!!! PUSSSSSSSSS

2008-02-08 @ 08:13:53
Postat av: Martiina

Grattis gumman:D vet inte hur många ggr jag sagt det nu men du förtjänar det;) weeeii!

2008-02-08 @ 10:07:17
Postat av: Lina

Grattis!:)

2008-02-08 @ 13:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback