Hemma igen.

Jaha, vet inte riktigt var jag ska börja. Men tror jag bara drar igenom en liten sammanfattning av denna underbara resa vi har haft till vemdalen. Den har i största delen bestått av skidåkning, singstar, massa mat, lite party och även lite pulka. Vi klarade oss med alla ben i kroppen hela och inte ett endaste bråk. Utan allt har varit toppen! Vädret måndag, tisdag var solsken och härligt. Då passade vi på att sätta oss i solstolarna uppe på toppen av backen med en varmchoklad i handen, superhärligt! Träffade även nytt trevligt folk vilket aldrig är fel :) Bussresan gick också bra. Väl hemma i gårkväll kände jag bara sån ångest, jag ville vara kvar. Men när jag vaknade upp i morse efter tolvtimmars sömn så var det ändå ganska skönt att vara hemma. Har packat upp lite smått nu, ska käka och sedan åka in till stan och hämta mitt körkort och kika in i affärerna lite :) Hoppas på att få med mig mårtensson in.

Om jag ska sätta betyg på resan från 1-10, så måste jag nog sätta en 10a!!!! Hade lite otur med vädret sista dagen och maten sista dagen (då vi fick vänta en timma på en pizza), men det vägde det roliga upp. Tack så mycket tjejer, ni är helt enkelt underbara! Nästa år gör vi om denna resan. Nästa resa att längta till nu; Sunny beach den 12 augusti.

Kommentarer
Postat av: michaela

Vemdalen var underbart, speciellt med såna underbara vänner som ni!! Absolut så ska vi åka nästa år igen! med massa natt-pulkaåkning!! ;D

2008-02-15 @ 13:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback