Utomlands -09!

Tisdagen börjar lida mot sitt slut. Är precis klar med en hejdundras svår men ganska så rolig uppgift. En uppgift som kan höja ens betyg i geografin om man gör bra i från sig. Min blev inte så bra, men det gör inget. G eller VG, jag är nöjd med vilket som i geografi :) Det har varit en mycket svår kurs!

Matteprov nu efter denna lektionen. Har verkligen varit en massa plugg i dag, massa som ska ha blivit klart så kommer väl vara helt slut i huvudet när jag kommer hem. Jag och Ellen ska även in till resebyrån efter skolan, kolla på lite ställen :) Hämtade lite resekataloger på rasten innan och hittade några riktigt intressanta ställen ;) tss. Men vi ska höra lite med de på resebyrån vad de rekomenderar :) Jag vill boooooka :) Fast det gör vi nog inte riktigt än men snart hoppas jag :)


Kommentarer
Postat av: Karamellen

åhhh!! vill boka nu nu nu!!!!! :D:D:D:D

Postat av: Sajje

Fötteeeeeer

2008-12-16 @ 17:51:03
URL: http://sajjes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback