Lördag

Hejsanhoppsan!

Något grymt trött idag, något grymt trött på att mitt rum look like crap. Förutom det, så är jag på ganska bra humör :) Så mycket kul att se fram emot. Var på hv i går, vilket påminner mig om att vi snart ska på hv invasionen till sthlm. Sen så har jag även bokat beyonce biljetter, så ska gå på henne i gbg i maj. Sen så har vi alla, studentfester, bal, student osv osv. Närmast så har vi nyår, har inga höga förväntningar men det blir nog kul!

Julafton var bra, fick lite smått och gott :) Träffa alla kusinerna och så, alltid lika trevligt. Utgång på juldagen, var på bongo/apt. En rolig kväll! Nu har jag utsläppet hela helgen, snaark. Så blir väl för övrigt en lugn helg :P

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback