Tisdag.

Fick lite lust att skriva "fem i flopp" och "fem i topp", ska bli kul att se om jag kommer på så många :P haha. Men vi gör ett försök! Börjar med "fem i flopp", alltid dåliga nyheter först ;)

FEM I FLOPP

1. Svenska julstämningen. Visst självaste julafton och sånt är jätte mysig! Men tycker ni inte det är jätte svårt att komma i julstämning?! Tänk typ USA och England där de sätter upp hur mycket ljus som helst för att lysa upp mörkret. Då lär man ju komma i julstämning dubbelt så fort som här.

2. Parkeringsavgift. Något som vi diskuterade mycket i dag när vi var och rännde på stan med skolan hela dagen. HÖG parkeringavgift överallt, förstår inte detta =/ Bara onödigt.

3. Packa upp. Det är nog det tråkigaste som finns! Spelar ingen roll om det är skolväskan för dagen eller efter en veckas resande. Jag hatar att packa upp..

4. Skolan. Grymt trött på den.. Har fått mer IG på den här terminen än vad jag har fått under hela gymnasiet. Det säger väl ändå något om hur skoltrött jag är..?!

5. Menstraution. Äckligt och jobbigt och man mår skit! Punkt slut.

FEM I TOPP

1. Snooza på morgonen. Helt underbart att ligga och dra sig på morgonen en halvtimma under det varma sköna duntäcket! Perfekt start på morgonen!

2. Kaffe. Precis det perfekta sättet att ladda om på när man kommer hem från skolan och sedan ska vidare till stallet.

3. Gratissms.se. Lizah hjälpte mig att bli medlem där! Perfekt sätt om man är snål med sin mobil och skickar till dem som inte har samma abonnemang som än själv. Minst 2 gratis sms per dag!

4. Bara ett halvår till student. Behöver ju inte säga så mycket mer om det. Har en kanon vår framför oss med massa studentfester och events.

5. Brännskivor. Har brännt en go skiva till bilen nu vilket gör bilfärden mycket roligare (när det inte finns något bra på radion att lyssna på). Tänk innan när man köpte en helskiva bara för att få en låt man tyckte om. Mycket billigare att ladda ner och bränna ut :)

Haha, jag lyckades ;) Blev kanske inte så roligt eller intressant men ingen har tvingat er att läsa ;) Så det så. haha. Nee nu så ska jag ut till hästapållen. Skulle egentligen ha tränat men har fan inte råd :S Lite sorgligt att jag hellre lägger dem pengarna på utgången i morgon. Men det gör jag faktiskt den här gången! Men man lever ju faktiskt bara en gång och Calibra gick ganska så bra i går. Nästa gång blir det kanske tvärt om. Nee nu måste jag åka! Ha det så bra!

Mina vänner är dem bästa ♥ 


Kommentarer
Postat av: Lizhen

Du är bäst Fia :) jag orkar alltid läsa dina inlägg :) Älskar dig <3

2008-12-09 @ 16:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback