Tvn och jag!

Sitter framför tvn och gottar mig, som jag har gjort ungefär hela dagen. Var i stallet tidigttidigt i morse och sen var det bara hem och slänga sig framför tvn. Så har luggit och halvsovit framför tvn i princip  hela dagen. Tro inte att jag har pluggat mer matte, filosofi eller så. Nejnej, varför göra det när jag har tid över, det är väl onödigt? *host*. Titanic kom på reklam, får ont i hjärtat så fort jag ser minsta lilla skymt av den filmen! Så underbart bra <3

Nu så är det Desgin Simon och Thomas på tvn. Visst de är duktiga men är det i något inredningsprogram som allt jämt blir "för mycket" i, så är det det här. Då föredrar jag nog mer Nytt läge och så klart Room service! Jonny och Mattias är ju bara så roliga ;) tss.

Satt och kollade på lite resor nu, jag är grymt sugen på att sticka utomlands! Jag vill bli brun och jag vill ha semester.. Fusk Lizah och Joel i Egypten. Nee nu så ska jag dricka upp mitt tee sen så hoppas jag på att kunna somna hyffsat tidigt även om jag har sovit hela dagen och hela helgen typ. Kolla på lite Pimp my ride blir det säkert också som vanligt innan jag lyckas somna. Vill också säga grattis till Ellen karamellen än en gång till körkortet! Du är såå duktig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback