Topp och flopp!

Mina läsare (Lizah och Karamellen, haha) önskar en ny fem i topp och flopp. Den här gången börjar jag med fem i topp.

FEM I TOPP

1. Onsdagsen utgång. Mer utgång på onsdagar åt folket! Hade en jätte trevlig kväll. Lagom mycket folk och lagom mycket dricka.

2. Snön. Jag tycker att snön är mysig :) Så länge det inte börjar blåsa mer så är det lugnan! Det nalkas tolkning efter häst i eftermiddag ;)

3. Lussebio. Kul påhitt som Jönköping annordnar (antagligen för att minska fylla bland ungdommar). I kväll så ska jag delta i denna event, ska bli roligt :)

4. Geografiprovet. Jag fick g på mitt geografi prov :D Weeei, trodde jag skulle få ig..

5. What ever you like - T.I. Sjukt skön låt!

FEM I FLOPP

1. Halkan. Samtidigt som snön är mysig så orsakar den jobbig halka för alla nyblivna körkorts ägare.

2. Naturkunskapprov. Har inte pluggat så mycket till detta provet heller, inte bra fia...

3. Huvudvärk. Jag har ont i huvudet och det är inget kul alls..

4. Matte C prov. Har prov nästa vecka, mycket svårt! Så det blir plugga hela långa helgen med smarta kusinen för att jag ska förstå någonting.

5. JBs lucia. Kunde lika gärna skippat, ingen som går in för det och lika dåligt varje år!



Så där ja, nu så är det dags för prov!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Haha, håller med om att snön är underbar !! Vi flyttar tolkningen till helgen istället!! Hoppas verkligen att snön ligger kvar då !!

2008-12-12 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback