Söndag.

En lugn och skön helg har gått! Men nu börjar jag få lite spring i benen och vill hitta på något, men jag väljer att vara förnuftig och ta det lugnt tills min förkylning har blivit bättre. Tills juldagen, då jävlar ;)

I dag har jag i alla fall gjort följande.. Började med att jag och Johanna åkte upp till stallet. Skrittade ut barbacka och mös med älsklingen :) Sen så hem käka och vila lite och nu så har vi varit hos mormor och morfar och fikat och haft det lite trevligt! I gårkväll så hade jag myskväll med mina kära päron :) Spelade spel, käkade lite chips, kollade på Harry potter som gick på tvn. haha. Umgåtts mycket med släkten och familjen den här helgen ;)

Nu så sitter jag här i min sköna soffa och gör vaddå? Just det, kollar på vänner! :) Som vanligt! I morgon så ska Elina följa med mig till stallet, ska bli roligt. Saknar dig! Som sagt, det har varit en lugn helg, vilket har varit väldigt skönt faktiskt. Mer sånna åt folket ;) (eller mig i alla fall) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback