Snyggast beachen -09 ;)

Jag och Ellen var såå duktiga i dag när vi äntligen tatuerade oss! Min mage ville inte riktigt vara stilla bara, utan fick lite ryck när det gjorde som ondast. Men det blev fint i alla fall! Ellens blev också suuper snygg. Vi är såå nöjda :D Längtar som bara den till sommarn då man får visa upp den lite ;) tss.

Var också så duktiga och longerade min häst! Ville inte låta honom vila i dag igen. Ville inte rida dels eftersom att jag hade lite ont på min tattoo och dels eftersom jag inte vil "slita" och röra på mig för mycket när det  är plast runt om det och så. Men Calibra fick springa av sig lite i alla fall så det vart bra.

Har dock inte varit så duktig så att jag har börjat plugga. Men det orkar jag faktiskt inte.. Punk slut!


Kommentarer
Postat av: Karamellen

ja vi var sååå duktiga, och det blev skitsnyggt :D din blev jättefin även fast du inte kunde ligga still haha :p går det bra med dig? tvättar du den varje dag? :p <3

Postat av: victor

Hej, Jag skriver om åldrandet,dvs varför vi åldras och vad vi kan göra åt det. Åldrandet är en sjukdom som dödar 100 000 gamla människor varje dag ofta efter att ha torterat dom i åratal innan. Så spana in min blogg och följ med i hur vi ska besegra åldrandet och förlänga människors liv radikalt.

2008-12-05 @ 18:26:33
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback